Vleesverwerking van a tot z

Onze diensten gaan veel verder dan vleesverwerking alleen.

Tijdens de ontwikkeling van uw vleesproducten staat Vleeswaren De Keyser u bij van a tot z. U kunt op ons rekenen voor een volledige ondersteuning, van productie tot verpakking en levering.

Meer weten? 

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie of een afspraak.

  • Labeling, packaging & presentatie

    Wat uw wensen ook zijn op vlak van vleesverwerking, verpakking, labeling, marketing/’look’ en presentatie, wij maken het mogelijk. Zolang het ontwerp of visualisatie van uw private label past binnen onze beschikbare verpakkingstechnologie, is alles mogelijk. U kunt bv. kiezen voor een custom made:
     

    • private label etiket
    • private label folie
    • SRP (Shelf Ready Packaging)
    • display karton
  • Stockbeheer: value chain optimalisatie en automatisatie

    De correcte hoeveelheden leveren op het gewenste tijdstip: daar staan we voor. Om onze superieure leverservice blijvend te kunnen garanderen, hanteren we de volgende value chain principes voor vleesverwerking:
     

    • CRP (Continuous Replenishment Program)
    • EDI (bestelling, levering, facturatie …)
    • cross-docking
    • transport en levering volgens JIT-principe
  • Klantspecifieke diensten

    Vleesverwerking gaat volgens Vleeswaren De Keyser veel verder dan het product op zich. We houden ook rekening met zaken als secundaire verpakking, innerpacks en labeling. Naast producten of primaire verpakkingen op maat, kunt u bv. ook bij ons terecht voor:
     

    • klantspecifieke kratten
    • innerpacks op maat
    • primaire, secundaire en tertiaire labeling op maat volgens EANCOM-standaarden: EAN13, DUN14, EAN128, SSCC-labelling …
    • productie volgens uw lastenboek
    • productie volgens lastenboek keurmerk
    • productie met garantie van de door u gevraagde origine van grondstoffen:
      • geografisch
      • vastgelegde leverancier(s)
      • vanuit een gedefinieerde gesloten ketting: van veevoeder tot consument
  • Category management: denk aan de consument

    Onder category management verstaan wij het meedenken met onze klanten binnen onze heersende, actieve productcategorieën. We houden niet alleen rekening met onze visie, maar ook met het aankoopmoment van de eindconsument. Hiervoor gebruiken we gegevensbronnen zoals GFK, Nielsen en de heersende markttrends bij de consument (bv. gezondheid, dierenwelzijn en milieu).

    Door de combinatie van concrete marktcijfers en actuele trends kunnen we een strategie bepalen per productgroep, en nieuwe producten en concepten ontwikkelen. Het einddoel is altijd om de consument een lekkere en makkelijk te bereiden maaltijd aan te bieden.

Gerealiseerd met tussenkomst van FIT